افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور
سرخط خبرها

اخطار نرم آجورلو به ساپینتو|مرد پرتغالی به دربی می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۲۸۲۹۳
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶
اخطار نرم آجورلو به ساپینتو|مرد پرتغالی به دربی می‌رسد؟
ریکاردو ساپینتو به دلیل رفتار‌های تنش‌زای خود در جریان بازی‌های استقلال درآستانه محرومیت چند جلسه‌ای قرار گرفته و همین موضوع سبب شده مدیرعامل باشگاه استقلال به شدت نگران آینده ساپینتو دراستقلال شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رفتار‌های ساپینتو در جریان بازی‌های استقلال تبدیل به یک دردسر جدی برای این باشگاه شده و مدیران استقلال را به شدت نگران کرده است.

آجورلو که در دوران مدیریتش در باشگاه استقلال همواره سیاست سکوت را در پیش گرفته بدون اینکه درباره ماجرا‌های اخیر واکنش رسمی از خود نشان دهد در صحبتی خصوصی با سرمربی خود به او تذکر داده در ادامه لیگ مواظب رفتارش باشد تا بیش از این استقلال بابت محرومیت او لطمه نبیند.

البته بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال که همواره سعی بر لاپوشانی برخی حقایق درباره سرمربی خود را دارد در تلاش بود با انتشار یکسری مصاحبه‌های سفارشی رفتار اخیر ساپینتو در جریان بازی با گل گهر را گردن مربیان حریف بیندازد، اما آجورلو بدون توجه به این ماجرا تذکر نرمی را به سرمربی تیم داده تااحیانا دوباره استقلال با مشکل مواجه نشود.

استقلال این هفته با فولاد بازی دارد که ساپینتو به دلیل اخطار قرمزی که در بازی با گل گهر دریافت کرده قطعا غایب است و همین ممکن است کفه ترازو را به سود تیم فولاد و شاگردان نکونام سنگین‌تر کند.

به احتمال زیاد ساپینتو حضور در بازی با ذوب آهن را هم از دست خواهد داد.

اما سوال این است که با توجه به اینکه تا دربی چند بازی دیگر باقی مانده باید دید که ساپینتو به شهرآورد پایتخت خواهد رسید یا خیر؟! یکی از نگرانی‌های بزرگ آجورلو درواقع غیبت سرمربی خود در بازی بزرگ هفته دوازدهم است که باید دید مرد پرتغالی به آن دیدار خواهد رسید یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->